|
У багатьох підприємствах є аналогова або цифрова УАТС. Призначення УАТС –- це забезпечення внутрішнього зв'язку, тобто спілкування співробітників один з одним всередині компанії, а також можливість робити дзвінки за межі компанії. В основному, АТС підключаються до ТфЗК через аналогові, ISDN-BRI або PRI- канали. При виклику співробітником абонента стільникової мережі з'єднання встановлюється за допомогою ТфЗК з витратою додаткових коштів оператора фіксованного зв'язку.
Приклад використання
Торех пропонує рішення для встановлення прямих (більш дешевих) з'єднань із стільниковими мережами. Усі дзвінки на мобільні 2G-GSM або 3G-UMTS- мережі відбуваються через Topex Mobilink і Topex Voxell напряму і не маршрутизуються через телефонну мережу загального користування, що дозволить значно скоротити витрати компанії. Також компанія може придбати пакет корпоративних тарифів і при встановленні SIM-карт в Topex Mobilink і Topex Voxell усі дзвінки з АТС на стільникові телефони співробітників будуть тарифікуватися як корпоративні, дешеві виклики.
|
|
|