Для реалізації рішення пропонується використовувати обладнання фірми Addpac і 2N Telekomunikace.
Сучасні корпоративні системи зв'язку мають можливість обробки вхідних викликів і маршрутизації їх до абонента незалежно від його місцезнаходження від доступних каналів і засобів зв'язку.
Рішення, що пропонується, дозволяє використовувати різні канали зв'язку, що забезпечує мобільність користувачів. Підтримуються різні типи пристроїв, таких як звичайні аналогові телефони, стільникові телефони, софтфони та відеотелефони. Користувач може бути на зв'язку незалежно від того, якими засобами зв'язку він користується.
Система підтримує гнучко налаштовувані автоматичну обробку викликів, систему голосових меню (IVR), а також такі функції, як "слідуй за мною" (follow me) і "найди мене" (find me). Програмний продукт SmartMessenger надає можливість обміну короткими повідомленнями, дозволяє відслідковувати присутність будь-якого користувача в мережі і обирати найкращий спосіб зв'язку з ним.
До комплексного рішення Addpac можуть бути додані такі сервіси, як відеоконференцзв'язок, відео за запитом, відеотрансляція, відеоспостереження. Усі пристрої Addpac інтегровані в єдину систему управління. Обладнання реалізує найвищі якості мультимедійного сервісу для будь-яких типів існуючих IP- мереж за рахунок використання новітніх алгоритмів забезпечення рівня якості (QoS).
Усе обладнання фірми Addpac має сучасний дизайн, підтримує найновіші протоколи для передачі аудіо- і відеоданих, має різні інтерфейси для підключення зовнішнього обладнання. Дані пристрої прекрасно підходять для встановлення в офісах різних компаній, урядових установах, школах або інститутах і є ідеальним рішенням для організації уніфікованих комунікацій корпоративного користувача.
За матеріалами компанії AddPac Technology
|