|
Надійність Вашого бізнесу залежить від стійкої роботи Вашої мережевої інфраструктури. Ключем до надійності Вашої телефонної станції є організація профілактичного обслуговування і підтримання у робочому стані апаратного і програмного забезпечення у випадку виникнення проблем, а також заздалегідь обумовлені терміни реакції інженерів- спеціалістів при проведенні планових налаштувань системи.
Суттєвим фактором для наших клієнтів є складання «правильного» договору обслуговування. Компанія повинна переконатися в тому, що вона заключає Договір про надання послуг, який відповідає її потребам і чітко описує платежі і стандарти продуктивності. Такий Договір часто виявляється найбільш ефективним способом забезпечити надання бажаного.
Ми пропонуємо своїм клієнтам укласти Договір на Сервісне Обслуговування на умовах, максимально наближених до побажань кожного конкретного клієнта. Договір на Сервісне Обслуговування забезпечить Вам:
- економію коштів- абонентська плата нижче ніж вартість послуг штатного фахівця;
- економію часу - регулярне профілактичне обслуговування зменшує кількість відмов і дозволяє попередити їх виникнення. Вам не прийдеться возити обладнання до майстерні і чекати більше двох тижнів, коли його відремонтують;
- підвищення якості- уклавши договір, Ви "наймаєте" не одного фахівця, а цілий штат співробітників, які пройшли навчання і мають сертифікати виробників;
- системний підхід - ми намагаємося вирішити усі проблеми, які виникають у наших клієнтів: від несправності однієї деталі і до перебудови усієї комплексної інформаційної системи.
Наша компанія здійснює декілька видів технічного обслуговування АТС, серед яких:
- обслуговування АТС з резервуванням основних плат і вузлів АТС. Це найбільш дорогий варіант технічного обслуговування, він має на увазі «гарячу» заміну плат, які вийшли з ладу, аналогічними на час ремонту, або купівлю нової плати;
- обслуговування АТС без резервування основних плат і вузлів АТС. Суть даного варіанту полягає в оперативному рішенні виникших проблем при збої у роботі обладнання і/або профілактичних оглядах та перепрограмуванні АТС за необхідності;
- Дистанційне обслуговування (перепрограмування). Обслуговування відбувається віддалено (модем, LAN, консультація телефоном), без виїзду на Ваш об'єкт.
Переваги укладення сервісного контракту з ТОВ «Укрсервіс»:
- Сервіс надається оперативно провідними інженерами нашої компанії.
- Наші фахівці мають постійний доступ до бібліотек патчів і бновлень програмного забезпечення виробників АТС. В залежності від умов сервісного договору ми постійно покращуєм якість роботи Вашої офісної АТС.
- У випадку аварійної ситуації ми оперативно налагоджуємо роботу станції. Якщо станція потребує ремонту, ми його здійснюємо. Під час ремонту надаємо тимчасову АТС, щоб не зупиняти роботу Вашої компанії (умови уточнюються при укладанні договору).
- Оперативна зміна налаштувань Вашої станції у відповідності до потреб Вашого бізнесу, а також розширення можливостей офісної АТС за пільговими цінами.
- Вартість сервісного договору нижче оплати праці штатного фахівця.
- Більш високий рівень сервісу, так як наші фахівці постійно вдосконалюють кваліфікацію на спеціальних тренінгах, які декілька разів на рік організовують виробники.
Зателефонуйте нам за номером: 044 223-09-68
Наш менеджер розрахує абонентську плату именно для Вашої фірми і запропонує оптимальний тарифний план.
Покладіться на нас, і ми не підведемо, адже ми, так як і Ви, зацікавлені у
взаємовигідному і довготривалому співробітництві.
|
|
|