|
Абонентське обслуговування – це постійне, регулярне, регламентоване і оперативне обслуговування програмних продуктів, встановлених у Вас, на базі системи "1С: Підприємство".
Компания "Укрсервіс" пропонує Вам автоматизацію усіх видів обліку на базі програм 1С: Підприємство 7.7 і 1С: Підприємство 8.0. Спеціалісти нашого відділу супроводу 1С завжди раді надати 1С підтримку, вирішити проблеми і оперативно зняти «головний біль» бухгалтера, адміністратора, користувачів. Вони допоможуть Вам отримати консультацію, оновити Ваш програмний продукт (конфігурацію або прикладне рішення). Заключивши Договір про обслуговування 1С, ви отримаєте: регулярну появу у Вас в офісі наших фахівців, які здійснюють своєчасну установку нових форм звітності, проведення необхідної діагностики, консультації з широкого кола питань.
В рамках послуги «Абонентське обслуговування» виконуються такі види робіт, як:
- Оновлення релізів програм 1С і форм звітності.
- Консультації і навчання користувачів веденню обліку у програмах 1С.
- Виконання регулярних профілактичних робіт: резервне копіювання, тестування і виправлення бази даних і т.п..
- Ввід нових користувачів, налаштування інтерфейсів і розмежування прав доступу до бази даних системи 1С:Підприємство.
- Консультації користувачів з використання програм 1С, навчання нових співробітників, доомога у вирішенні проблем, що виникають у процесі експлуатації конфігурації.
Даний вид обслуговування направлений на:
- забезпечення стабільної роботи системи;
- зменшення кількості загроз для системи за рахунок регулярних профілактичних міроприємст і аналізу інцидентів, які відбуваються;
- оптимізацію показників ризику втрат стратегічно важливих даних;
- контроль роботи персоналу, працюючого в системі, або того, що має до ней безпосереднє відношення і т.п.
Переваги абонентської системи обслуговування
- Абонентська система обслуговування озволяє Вам бути впевненими в актуальності стану інформаційної системи.
- Усі піклування про способи, засоби досягнення результату ми беремо на себе.
- Ви маєте можливість планувати свої витрати – заздалегідь визначений щомісячний бюджет, а також об'єм отриманих послуг.
- Ви можете планувати час, необхідний для взаємодії з нашими фахівцями (планові виїзди за графіком).
- За Вами закріплюється постійний спеціаліст, який запропонує оптимальний спосіб вирішення проблем,що виникли, так як він має доступ до спостереження за станом у Вашій компанії і знає усі тонкощі її бізнес-процесів.
- Ви маєте можливість вирішити питання як з технічним спеціалістом, так і з економістом-аналітиком.
- На абонентському обслуговуванні Ви користуєтесь приорітетним правом на виконання робіт по додаткових запитах на обслуговування, по запитах на отримання консультацій, на виконання екстрених викликів (інциденти).
Базові послуги, які входять у абонентське обслуговування:
- оновлення релізів;
- архівування баз даних 1С;
- тестування, діагностика можливих помилок, виправлення помилок;
- налаштування інтерфейсів і прав доступу;
- консультації програміста з питань адміністрування 1С;
- консультації і рекомендації по роботі з програмою (навчальне консультування). Навчання методам ведення обліку стосовно до конкретних бізнес-процесів, операцій;
- оцінка коректності вводу інформації, реалізації типових бізнес-операцій, бізнес-процесів (при наявності опису бізнес-процесів Вашого підприємства).
Зателефонуйте нам за номером: 044 223-09-68
Наш менеджер розрахує абонентську плату саме для вашої фірми і запропонує оптимальний тарифний план.
Покладіться на нас, і ми не підведем, адже ми, так як і Ви, зацікавлені у взаємовигідному і довготривалому співробітництві.
|
|
|